(UK) Виведення бренду смартфонiв та планшетiв Oscal на український ринок.

(UK)

Задача маркетингу:

В найкоротші терміни вивести Oscal на український ринок та створити впізнаваність бренду. Перетворити його з китайського ноунейм товару в яскраве і зрозуміле на Українському ринку ім’я.

 

Результат від маркетингу:

За підсумками двох перших місяців Oscal зайняв друге місце з продажів в нашій компанії у категорії захищених смартфонів. З чiткою перспективою в майбутньому стати лідером за кількістю продаж. Через місяць після першої поставки планшети Oscal вже з’явилися у звітах GFK. За два місяці вони стали №1 у категорії планшети як в обігу, так і у кількісному виразі.

(UK) Про клієнта та бізнес

(UK) Компанiя Оscal була зоснована в 2018 роцi, як бренд з екосистеми Blackview. OSCAL – це технологічний бренд, основою якого є продуктивність, дизайн, якiсть та сервіс. OSCAL має потужну команду для досліджень і розробок, очолювану низкою технічних експертів, з багаторiчним досвiдом роботи в міжнародних компаніях першої лінії. У 2021 рокцi OSCAL отримав нагороу “Найбільш потенційний  високотехнологічний бренд”. У 2022 компанiя розширює асортимент розумних пристроїв. Багатофункцiональнi смартфони, захищені телефони, планшети та навушники високої якостi за дуже доступною цiною.

 

Коротко про проєкт:

  • Тематика проекта: лонч бренду Oscal на ринок
  • Регiон просування: Україна
  • Перiод: з червень 2022 по грудень 2022
  • Бюджет: 15% вiд прибутку (не впевнена, що треба вказувати точну суму бюджета)

Що було на старті:

  • Пакет web-матерiалiв вiд виробника для створення контенту

Проблеми проєкту:

  • Вiдсутнiсть впiзнаваностi бренду
  • Перенасиченiсть ринку китайськими аналогами
  • Необxiднiсть вiдстроїтися вiд конкурентiв

(UK) Результат

(UK) БРЕНД СТРАТЕГІЯ
Основна ціль бренд-стратегії Oscal - виділити рекламну комунікацію серед конкурентів. Для цього адаптували слоган бренду - Only the Brave до теперішніх реалій українського життя так, щоб він відгукнувся кожному.
(UK) МОНОБРЕНДОВИЙ САЙТ
Для пiдсилення iмiджу бренду, та розмiщення максимально вичерпної iнформацiї про товари Oscal, був створений монобрендовий сайт. Це повноцiнний майданчик, де можна дiзнатися деталi та характеристики товару, порiвняти моделi, зробити замовлення.
(UK) RICH-КОНТЕНТ
Важливим інструментом який ми додали до інформаційної бази матеріалів став Rich-контент. На сьогоднішній день Rich-контент є незамінним для ефективного просування та продажу товарів онлайн.
(UK) POS-МАТЕРІАЛИ
Для клієнтів і продавців у офлайн магазинах були виготовлені гарні і яскраві матеріали. Це брендовані підставки для смартфонів, які привертатимуть увагу в торговельному просторі та підвищуватимуть лояльність завдяки кольоровій гамі.
(UK) КАНАЛИ СПІЛКУВАННЯ
Основними каналами спілкування з аудиторіями було обрано популярні медіа та соцмережі. Від звичних нам усім технічних ЗМІ відмовились на користь фану і популярної подачі інформації.
(UK) РЕКЛАМА В СОЦ. МЕРЕЖАХ
Паралельно у соцмережах вийшла серія постів та рекламна кампанія в Instagram, яка була розрахована на взаємодію з постом. Також кампанія була і в фейсбуці 24tv.ua Вона охопила майже 100 тисяч людей.

(UK)

Висновок

Це був вражаючий досвiд! Ми дуже задоволені, що змогли реалізувати в надзвичайно короткі терміни такий великий і всеосяжний кейс.

dclink.uaDeveloped by: ARTLanding.net