(UK) Виведення на український ринок нового бренду побутової техніки

(UK)

 

Задача маркетингу:

Зайти з новим брендом у регіональний роздріб

 

Результат від маркетингу:

Всі холодильники та морозильні камери Grifon, вироблені в першій ітерації, були повністю розпродані.

Бренд став більш впізнаваний на ринку України

(UK) Про клієнта та бізнес

(UK) Бренд великої побутової техніки Grifon орієнтований на покупців вторинного регіонального роздрібу. Цей канал представлений невеликими регіональними мережами та одиничними торговими точками з широким асортиментом техніки. Специфіка каналу: Люди купують у людей. Репутація продавця та розташування торгової точки – основні фактори, що впливають на трафік та продаж. Торгові точки виглядають архаїчно, при цьому власники переважно не інвестують у оновлення, оскільки на їхню думку зовнішній вигляд та формат не є основним драйвером продажу.

 

Коротко про проєкт:

  • Тематика проекта: велика побутова техніка
  • Регiон просування: Україна
  • Перiод: з серпня 2021 по січень 2022
  • Бюджет: 15% вiд прибутку

Що було на старті:

  • Лише логотип бренда

Проблеми проєкту:

  • Власники торгових точок вважають трейдмаркетинг неефективним, мотивуючи це тим, що вони без подарунків, акцій зможуть продати, якщо продавцю буде вигідно.
  • Переповненість ринку конкурентами, яких вже знають.
  • Доступність швидкого та зручного сервісу – як правило з регіонів везти габаритну техніку на ремонт – це проблема.

(UK) Результат

(UK) МОНОБРЕНДОВИЙ САЙТ
Для розмiщення максимально вичерпної iнформацiї про товари Grifon, був створений монобрендовий сайт. Там можна більш детальніше дізнатися про виробника та товари.
(UK) ІНФОРМУВАННЯ
Проводили інформування про бренд, через усі канали комунікацій: сайт, B2B портал, e-mail розсилки, та месенджери. Проводили рекламу на території клієнта. Запровадили мотивацію менеджерів по продажам.
(UK) НАВЧАЛЬНІ ВІДЕОРОЛИКИ
Створили ряд коротких відеороликів про бренд та продукцію з регіональними менеджерами по оптовим продажам
(UK) POS-МАТЕРІАЛИ
Розробили індивідуальні pos-матеріали - постери та наліпки яскравих кольорів. Наліпки привертали увагу в торговельному просторі та підвищували лояльність завдяки кольоровій гамі.
(UK) ТЕХПІДТРИМКА
Організували власну техпідтримку та севісний центр для клієнтів бренда. Гаряча лінія працює цілодобово.
(UK) КОНТЕНТ
Створили фото та відео контент для бренда. Підготували презентацію та каталоги з усіма характеристиками.

(UK)

Висновок

Це був класний кейс з дуже цікавими задачами.

dclink.uaDeveloped by: ARTLanding.net