Новини

Black Online Friday

Black Online Friday
30.10.2020

Сезон високих продажів, який традиційно розпочинається в листопаді, цього року покаже гарні цифри, але в онлайні, прогнозують в DC Link Group. У нього є всі шанси відбутися навіть за умови тотального локдауну.  За оцінками аналітиків компанії, зростання E-commerce перевершить показники минулих років. Хоча як складатиметься загальна картина продажів, багато в чому залежатиме від ситуації з карантином та рівнем тривоги в суспільстві.

- Зазвичай люди чекають на Чорну п’ятницю, готуються до знижок, моніторять товари, які хочуть придбати. А ми зі свого боку разом з партнерами також плануємо сезон, активності, промоції для наших клієнтів, - розповідає директор з продажів компанії DC Link Group Сергій Мафтей. - Гадаю, що найбільшим попитом користуватимуться побутова техніка, споживча електроніка – те, що з року в рік знаходиться в перших рядках вішлиста українських споживачів. 

Чорна п’ятниця вже давно перестала бути лише одним днем чи тижнем, але у 2020-му її період рекордно збільшився у всьому світі. Amazon уже оголосив початок сезону, також скоро стартують і рітейлери – як великі гіганти, так і дрібніші гравці. Таким чином мережі та середній роздріб планують уникнути скупчення людей, але і не втратити в продажах.

-Для наших споживачів поняття чорної п’ятниці ще відносно нове, ставлення до нього трохи інакше ніж на Заході, – каже Наталя Бутенко, керівник відділу маркетингу DC Link Group. – Проте для нас цей період також суттєвий, окрім того він означає старт Різдвяного сезону розпродажу.  Звісно, настрій та рівень депресії в суспільстві впливатимуть на нас усіх. Але я сподіваюся, що бажання зберегти традиції переважить, а онлайн-інструменти допоможуть нам усім зробити цей процес безпечнішим.